poniedziałek, 17 września 2018

Tanita Tikaram - Twist In My Sobriety

4 komentarze:

  1. Albert Camus; Szczerze mówiąc, czy jest dla tego jakieś usprawiedliwienie? Owszem, lecz tak nędzne, że nie marzę nawet, żeby mogło coś znaczyć. W każdym razie oto ono: nigdy nie mogłem uwierzyć naprawdę , że sprawy ludzkie są sprawami serio. Gdzie są sprawy serio, tego nie wiedziałem, prócz tego, że nie ma ich w tym wszystkim, co miałem przed oczyma i co zdawało mi się grą zabawna lub uprzykrzona..." (Albert Camus, UPADEK)

    OdpowiedzUsuń
  2. Otóż; blogi to jak najbardziej sprawa serio! - ...Jest rzeczą równie rozsądną ukazać jakiś rodzaj uwięzienia przez inny, jak ukazać coś, co istnieje rzeczywiście, przez coś innego, co nie istnieje.(Daniel de Foe

    OdpowiedzUsuń
  3. ..
    Look my eyes are just holograms
    Look your love has drawn red from my hands
    From my hands you know you'll never be
    More than twist in my sobriety
    More than twist in my sobriety
    More than twist in my sobriety

    https://www.tekstowo.pl/piosenka,tanita_tikaram,twist_in_my_sobriety.html?fbclid=IwAR1nXtl0vKUfv3qstuwCx8p7qu-nC2OAtT5kdOj1PVLpj53E9m8zYkHWxbE

    OdpowiedzUsuń
  4. Wędrowałem wokół Karczówki drugi dzień z rzędu, ale już bez Słońca wczoraj, bez ujęć - co się stało naprawdę..? Klasztoru już nie widać zupełnie - w ciągu kilku lat wyrósł prawdziwy las. Tam przecież nie ma ziemi..- 20 - 25 cm; potem lita skała i skarby; sztonie ..nadzieje Tamtych ludzi - najczęściej niespełnione. Życie wtedy było krótkie w nędzy beznadziejnej ; Karczówka była litą wielką skałą; co widać na starych foto..(24 stycznia 2019 - 00:59)

    OdpowiedzUsuń