sobota, 18 czerwca 2011

Festyn

niedziela, 12 czerwca 2011

Festyn w Sitkówce-Nowinach





Już wędrowałem.
..jeszcze oglądam się na Pływalnię Perłę;
"prawdziwa perła.." - chwilę medytuję.
( w ten sposób Co-Partner przesuwa mnie w czasie)
..spotykam modelowo Piękną Grupę; Mama z Mamą (?)- bardzo fajne;
..trochę dalej; idą trzy naprawdę piękne dziewczęta; liceum..
..mam kontakt wzrokowy z jedną ..ach; najbliższą mnie..
..pytam grzecznie czy mogę ująć trochę?
Piękna dziewczyna śmieje się; prawdziwy uśmiech tego dnia..
Oglądam się; znów idą we trzy - na festyn..
Powodzenia dziewczęta (!) - powtarzam teraz jak wtedy.
Fakt.
Była 20:16
(ostatnie ujęcia na tej karcie:3097-3101)

Festyn w Sitkówce-Nowinach















Tutaj .. żegnałem się - z żalem.
Lecz cóż - pora wracać.
..o 20 zaczynała się trzecia część festynu; młodzieżowa..
Była 19:44
..
Jakby chcąc odwlec - fundnąłem posiłek; tymbark i gofra.
Fakt.

Festyn w Sitkówce-Nowinach







To już było pod sam koniec tej niezwykłej imprezy.
Słońce pokazywało się o kryło za chmurami..
Było tak dziwnie; ciepło - lecz wiatr; dzięki temu chmury - też dziwnie pierzaste; pierzchały.
Potem zachmurzyło się mocno ; potem znów jaśniej..
Wreszcie pod sam koniec - o 20- 44 znów pokazało się Słońce..- dokładnie jak przed rokiem tutaj; na festynie 15 czerwca (?)..2010..
..
Kończył się piękny dzień - wyjątkowy dla wielu osób.
Dla Pana Wójta Stanisława Baryckiego - na pewno; miał "sto lat" ze sceny - i naprawdę na to zasłużył..
"Najlepszy Wójt roku 2010-2011" bodaj taki tytuł uzyskał; w piątek była gala w WDK.
Tutaj wędrował skromnie, witał się, przyjmował życzenia i gratulacje; widać na każdym kroku było, że jest lubiany naprawdę.
Było mnóstwo ludzi - bez porównania więcej niż w zeszłym roku.
Było - jeszcze fajniej; lecz nie spotkałem sympatycznej pary; Pani Ani i Pana Tomka - jednak o dziwo; miałem wrażenie, że mnie pamiętają (!)
..albo nawet lubią(?)
Mógł Co-Partner swobodnie ujmować.
Pobiliśmy rekord; 3101 ujęć (duży Canon) + trochę na kompakcie - na jednej sesji; tego nie mieliśmy..
..lecz nie to jest najważniejsze.
..
Jakaś dziwna nić sympatii (wokół) sprawiała, że Co-Partner wręcz szarżował..
Taka swoboda - dała możliwość ujęć wprost.
Stąd ilość..
Fakt.

..zatem miał Pan Wójt swój wielki dzień.
..
Dla mnie z Co-Partnerem - też był to wyjątkowy dzień.
..
Pro domo sua
Ujęcia tutaj; akurat pomyliłem o setkę - jestem trochę zmęczony.

Festyn w Sitkówce w - Nowinach

 
Perla - Plywalnia w Sitkówce - Nowinach jest cackiem architektury (sic!) - i techniki.
Do tej pory oglądalem i podziwialem z zewnątrz; dzis bylem tam pierwszy raz w srodku; super !
(zrobilem mala przerwę na Festynie..)
Widzialem sporo ludzi - wszyscy zadowoleni - dzieci wręcz szcęsliwe.
Basen spory, woda (podobno idealna), atmosfera, czystosć wrreszcie balkon widokowy z ktorego to obserwowalem - doslownie wszystko bardzo się podobalo.
Warta odrębnej sesji; przyjadę tu z Fili - postanwiam tam zaraz.
( w ten sposób będę jakby akredytowany)
..
Posted by Picasa

Festyn w Sitkkówce-Nowinach

 
Bylem więc na pikniku w Sitkówce-Nowinach..*
Co-Partner podjąl sesję pod każdym względem rekordową.
Choćby tutaj; niespodzianka - jakże mila (!)
Ujęcie tego super basenu; Perla; wjeżdża nam w kadr sympatyczna Para rowerzystów.
To byl dobry znak.
Byla 12:44
Posted by Picasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz